Et hovednummer eller et firmatelefonnummer er en professionel facade til din virksomhed. Ved enhver telefonisk kontakt, vil det være dit hovednummer, der er det første, dine kunder kommer i kontakt med. Det er med et hovednummer eller firmatelefonnummer muligt at samle alt telefoni i virksomheden til samme nummer. Her opnår i en større overskuelighed for jeres kunder, men også for jer selv.
En skræddersyet omstillingsløsning
Med et hovednummer får du som virksomhed ikke kun en større overskuelighed overfor de kunder der ringer ind. Det er også muligt for kunderne at blive stillet nemt videre til den person eller afdeling, som kunden ønsker. Du kan opnå et hovednummer med en skræddersyet omstillingsløsning, der gør det muligt for kunden at stille sig parat til den ønskede medarbejder eller afdeling, ligesom at du som virksomhed også nemt kan stille kunderne videre til de relevante enheder eller telefoner. Det er uanset om der er tale om faste telefoner eller mobile enheder til eksempelvis kørende medarbejdere.
Omstillingen giver dig et godt overblik
Med en omstillingspakke kan du få det helt store overblik over dine opkald til virksomheden. Du kan optage de opkald der kommer ind på hovednummeret, ligesom du kan føre statistik over de indkomne opkald. Opret en velkomsthilsen til de kunder, der ringer ind til virksomheden og lad dem vide jeres åbningstider, hvis de ringer udenfor jeres telefontid. Ligeledes kan du selv skræddersy din omstillingsløsning således at din tastemenu indeholder lige præcis de informationer du ønsker og giver kunderne mulighed for at viderestille sig til den ønskede medarbejder eller afdeling. Opret endda en telefonkæde hvis der skulle være optaget i den anden ende, så kunder aldrig ringer forgæves og altid får fat på den bedst mulige ledige medarbejder.
Få en professionel indtaling
Med en professionel indtaling på dit hovednummer sikrer du en høj kvalitet af det første indtryk du giver til kunderne. Har du brug for et hovednummer med en indtaling på andre sprog end dansk, er det selvfølgelig også en mulighed. Du kan selvfølgelig også selv vælge at indtale din hovedmenu, åbningstider eller omstillingsmenu hvis det foretrækkes. Det er vigtigt med en god start for dine kunder, der allerede ved første opkald og allerede inden de har fået fat på en medarbejder, danner sig et indtryk af din virksomhed der gerne skulle være professionel og præsentabel, selv med stemmen i telefonen.